100 tisoč Elroqov v manj kot letu dni
Škoda
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
28.11.2025 08:24

Škoda je v Mladí Boleslavi dosegla pomemben mejnik: v manj kot letu dni je s proizvodne linije zapeljal že 100.000. električni Elroq.

Artur Švarc Škoda

Jubilejni primerek je športna različica Elroq vRS v živahni barvi Hyper Green. Elroq nastaja na prilagodljivi proizvodni liniji skupaj z Enyaqom in Octavio, kar omogoča hkratno sestavljanje električnih in klasičnih različic ter hitro prilagajanje tržnemu povpraševanju.

Model je letos postal eden ključnih prodajnih stebrov znamke. V prvih treh četrtletjih 2025 je bil drugi najbolje prodajani električni avtomobil v Evropi, poleg tega pa je osvojil vrsto priznanj, med njimi tudi naziv Nemški avto leta 2026 in nagrado Red Dot. Elroq je v več državah zapovrstjo najprodajnejši BEV – v domovini Češki, na Danskem in Slovaškem, med prvimi tremi pa tudi v Avstriji, na Nizozemskem in v Švici. V Nemčiji, Škodinem največjem trgu, je oktobra postal celo najbolje prodajani električni avto.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
7even7728.11.2025 08:38
Vsakič, ko že zagledam ta avto, mi je iskreno žal, da nima vgrajenega recimo eTSI-ja in da je zgolj baterijsko, ne (tudi) motorno vozilo. Škoda.
BP_11.0728.11.2025 08:58
Bo hudič, ko bo to vse skupaj prišlo na trg rabljenih vozil. Kolega ima Enyaqa - izguba vrednosti po dveh letih skoraj 60% - 54 jurjev nov, zdaj mu ponujajo zanj 22 jurjev, ker rabljeni štromarji pač ne gredo v promet, pa še trgovec mora zaslužit.
BP_11.0728.11.2025 09:01
Aja, pa še izredno me moti, da so prenehali z logotipom krilate puščice.
slovencsm28.11.2025 09:19
Škoda je trenutno najbolj zdravi del skupine VW. Imajo zelo zanimivo strategijo. Vsak model premišljen. Tudi oblikovno večinoma same dobre rešitve. Zame ena redkih evropskih znamk, ki se ne boji kitajcev in vodi svojo razvojno in prodajno politiko.
Makaronarr28.11.2025 09:30
7even77, imam enako mnenje. Ce bi se prodajal z ICE verzijo, bi ga mogoce celo kupil. Kamiq in Karoq mi nekako ne potegneta oblikovno. Elroq pa izgleda kar dobro a njegova rak rana je, da je na baterije.
7even7728.11.2025 09:39
Toćno tako. Avto je namreč sila sinpatičen.
skrivo28.11.2025 15:23
Ne rabite ga kupit, nihče vas ne sili! Očitno 100.000 kupcev ni motilo, da je na štrom. Jaz pa ne bom nikoli več kupil avta z mašino. Cene EVjev napram cenam v času nakupa pa niso mirodajne, saj so danes ti enaki in še izboljšani EVji pač že novi veliko cenejši kot so bili nekoč. Ko to pogledaš, padec cene ni tako bombastičen. Sicer je pa tako, dlje kot se boste vsi vozili na dizel/bencin, dlje časa sem bom jaz poceni vozil. Ko bo ogromno EVjev se bo moje sanjsko obdobje končalo, ker bo država nekje morala vzeti. Ampak ker sem v SLO bo moje sanjsko obdobje trajalo še kar precej let :)
Andrej141228.11.2025 17:30
@skrivo Tole z ceneje je pa precej za lase privlečeno. Dve leti sem imel MB EQE-stroški na 100 km praktično povsem enaki kot pri 2.0 dieslu… O slabostih polnilne infrastrukture pa raje ne bi.
7even7728.11.2025 17:39
Saj, @Skrivo, imaš docela prav - res ga ne bom kupil, ker motorizacije ni, “baterizacije”, ki se je sicer ne branim, pa zdaj - in najbrž še vrsto let - ne potrebujem in ne pogrešam. Resda bi nas radi na silo navlekli na te baterije na kolesih, ampak tako ne gre. Izbira naj bo - to se mi zdi tista prava ali fair pot. Koliko se kdo vozi zato bolj poceni od onega drugega in na čigav račun, se mi zdi pa zgodba nekega drugotnega pomena, ki morda niti ne zanima (več) toliko ljudi, kot se je zdelo še nedolgo tega.
skrivo28.11.2025 19:17
Andrej1412, a si ga filal doma ali na "ulici"? Če bi ga doma ponoči (brez da imaš solarno elektrarno), ne bi mogel imeti enakih stroškov za vožnjo kot na dizel, kako je pa z rednimi servisi z Mercedesi, pa nimam pojma.
skrivo28.11.2025 19:23
7even77, se strinjam s tem, da naj bo izbira in tudi da nikakor ne smejo prepovedati mašinskih avtov po 2035 (itak jih ne bodo), ker je to v EU zaradi "demokracije" absolutno neizvedljivo (nismo mi Kitajska). Pri nas ne moreš zgraditi ne vetrnice in ne črpalne elektrarne Kozjak, nič.....če ne bodo Eko teroristom odvzeli pristojnosti, tudi druge nuklearke ne bo.....a štrom bomo rabili za avte, humanoidne robote in AI in še kaj.
Andrej141229.11.2025 16:25
@skrivo Polnil sem ga na polnilnicah na Petrolu in Ionity preko pogodbe z MB (nizja cena elektrike). Primerjava s polnjenjem doma in svojo sončno elektrarno ni na mestu. To je tako kot da bi v diesla tankal kurilno olje in potem primerjal.
Lime.29.11.2025 18:15
Tankanje kurilnega olja v osebna vozila z dizel motorjem je nelegalno, nezakonito in kaznivo dejanje, polnjenje z "domačo" elektriko je legalno, zakonito in v primeru domače sončne elektrarne celo zaželjeno.Kar se vpliva "domače" elektrike na vozila oziroma baterije tiče je enak elektriki iz polnilnic.Kurilno olje pa škodi dizel motorjem , saj ima nižje cetansko število (okoli 38, dizelsko gorivo okoli 55), višjo vsebnost žvepla, je brez potrebnih dodatkov, ki čistijo sistem za vbrizgavanje, izboljšajo mazljivost , preprečijo zgoščevanje pri nizkih temperaturah in izboljšajo hladni zagon.Vsebuje več parafina.Povzroča poškodbe sistema za vbrizgavanje (šob in visokotlačne črpalke), poveča obrabo črpalke, povzroča zamašitve in usedline, vbrizgovalne šobe se lahko poškodujejo ali začnejo nepravilno dozirati, povzroča hitrejše mašenje DPF filtra in obloge v motorju itd...itd...
rovokopac29.11.2025 19:44
@Lime: na tastarih Golf-ih in Audi-jih se noben ni kaj sekiral zaradi zaradi pomanjkljivosti kurilnega olja. Enostavno so se vozili in se še. Če se za kom malo preveč kadi, jih tudi ne boli. Le oni za njim preklinja. Problem EV je, da nas hočejo 100% vse potunkat v elektriko. To pa ne bo šlo. Tip "goriva" mora biti čimbolj razpršen, sicer bo nekoč ob neki krizi huda štala. In to brez, da pomislimo, da nimamo niti približno dovolj proizvodnih kapacitet za elektriko. Pa do dostave elektrike še sploh nismo prišli. Prednost Škode je v tem, da so naredili oblikovno in klasično všečen avto. Z obliko "jajčk" uspeva samo Tesla. Vsi ostali so več ali manj pogoreli. Problem cene rabljenih vozil se bo rešil, ko bo nastala konkurenca pri "ponaredkih" akumulatorskih sklopov. Ko boš videl, da so zanič, jih boš šel zamenjat brez, da ti izprazni cel transakcijski račun. Recimo na način tonerjev/kartuš pri tiskalnikih.
skrivo29.11.2025 23:58
Rovokopač, kdor danes kupi modernega EVja, ne bo nikoli rabil menjat baterije, ker bodo zdržale več kot vozilo samo. Baterija zdrži več kot mašina, pa še nobenega vzdrževanja ne potrebuje!
Makaronarr30.11.2025 08:42
Problem je, ker se rabljenega baterijskega avta ne znebis.
klemens30.11.2025 09:15
Kupiš nov EV, voziš dokler je garancija, nato zamenjaš staro za novo in gremo naprej. Enako z ICE, potem večina strahov odpade.
Eventh30.11.2025 09:26
Neverjetna debata. Imam občutek, da smo sodelujoči v pogovoru vsi izobraženi in razgledani ljudje. Samo, da ne živimo na istem planetu. Pa ne bi sedaj elaboriral plusov ter minusov. In ja, pri nas pri 70kkm letno z dvemi avti pri hiši že 2 leti ni vonja po dizlu / bencinu. Avta se še nista vžgala, včasih dobim celo kakšno piko za prehitro vožnjo, lokalni župnik ne teka za nami s krucefiksom...
7even7730.11.2025 09:54
Kakor komu ugaja, če sklenem. Samo ne maram skorajda že inkvizicijskega siljenja v to, da naj se namesto na motor vozim na baterijo. V resnici je bil pred uvedbo baterij vrsto desetletij kar dokajšen mir pred takšnimi ali podobnimi debatami. In posledično včasih tudi že domala prerekanji.
macolar30.11.2025 14:15
Eventh - vse lepo in prav - ampak doba ki je merodajna za povprečno ekonomsko stanje v Sloveniji je 10-15 let. Tu nekje je povprečna starost voznega parka. Zame osebno je bolj pomembno če avto zmore 300k+ kilometrov v tej dobi, kot pa znotraj garancije. Malo bo še za počakat, da se vidi kako bo zadeva funkcionirala takrat.
slovencsm30.11.2025 15:25
Vsaka tehnologija ima svoje prednosti in slabosti. Doma imam Tiguana Diesla. V službi bencin, diesel, elektrika. Vozil vse. Zame zaenkrat ni dileme. Za dolge relacije in veliko službenih poti vsekakor najbolje imeti diesla. Za kratke relacije vzamem elektriko. Je pa za privat še predrago. Tole polnenje doma je sicer fino ampak če imaš umirjeno življenje. Pri nas je stalno prilagajanje in veliko vmesnih stvari, ki niso načrtovane. Z elektriko tega ne bi imel živcev. Saj spremljam in tudi razumem, da elektrika napreduje, kar je tudi normalno. Ampak ima tudi svoje slabosti. Vsekakor bomo v prihodnosti rabili elektriko in zato je JE 2 nujna. Sem pa ostro proti vetrnicam in tudi prekomernih sončnim celicam. To kvari našo deželo. Je JE veliko boljša opcija za nas. In kot sem že omenil, sem zadnjič spet preveril stanje na področju električnih avtomobilov. Edini, ki bi ju trenutno kupil, sta VW ID7 in Mazda 6e. Pri čemer bi raje ID 7 karavan zaradi več praktičnega prostora. Oba se dobi do 45.000 EUR in potem še 6.800 EUR subvencije. Doseg tam med 550 in 600km. Mogoče enkrat ampak zdaj še ne. Prednosti hitrega tankanja, nizka poraba in večja vrednost pri prodaja rabljenega avta so zaenkrat argumenti, ki me prepričajo.
skrivo30.11.2025 21:25
Sem prodal 2 rabljena električna in je šlo hitro v promet. Res pa da to nista bila EV Kitajca ali Korejca.
skrivo30.11.2025 21:32
Macolar, joj, izgleda da ne spremljaš koliko zmorejo EVji. 300kkm+ naredi vsak model EVja na trgu danes, bolje rečeno 500kkm vsak. Izjema so le 15 let sari Leafi in c-zeroti, ki niso imeli hlajene/ogrevane baterije, pa še ti so zmogli krepko čez 200kkm. Če kdo kupuje rabljenega EVja za dobre (beri malo) denarce, potem priporočam novejšega z veliko km, da je že izven garancije - tak bo kot avto relativno nov izgledal, baterija bo pa še zeloooooo bolgo delala kot nova. Definitivno je neprimerno manj rizično kupiti EVja z 200kkm kot pa dizla z 200kkm na števcu!
shark91130.11.2025 23:08
No no, Skrivo, a si slučajno ali namenoma pozabil ob tem omeniti degradacijo baterije po toliko prevoženih km? Saj baterija še dela, ampak če ob tem izgubi 30 ali 40%, je pa to tudi sranje...imam občutek, kot da se te zadeve namensko zamolči, kot da niso pomembne....
shark91130.11.2025 23:19
Ta tabela je zanimiva...en primer je, ko je avtu s 138.000 miljami baterija degradirala na 71%...meni je to nesprejemljivo
shark91130.11.2025 23:19
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/article-lfp-batteries-have-significantly-lower-degradation-than-nca-batteries.351004/
BP_11.0701.12.2025 09:30
@Skrivo: beri drugi komentar po vrsti (moj). Vem, da si z dušo in telesom električar in o tem od vseh nas največ veš.... Vendar je trenutno stanje na trgu rabljenih električarjev bolj ali manj tako, kot sem opisal. Katastrofalna izguba vrednosti - dobro za tistega, ki kupi rabljenega štromarja (si sam zapisal), slabo za prvega lastnika, oz za proizvajalca (če gre za lizing). Na niti ne tako dolg rok torej trg rabljenih vozil ne bo zgledal tako kot so proizvajalci (npr., in še posebej, VW) navajeni. Tudi z @Macolarjem se povsem strinjam - slovenska realnost so 15 let stari avtomobili z 250k+ km. Kljub temu, da si nekateri tukaj lahko privoščijo kaj več, smo še daleč stran od "ljudskosti" elektropogona....
Makaronarr01.12.2025 09:53
1. Za dobrobit baterije je pametno polniti baterijo med 20-80%, torej se vozis s 60% dosegom (ze 100% ni bog ve kaj) in posledicno moras avto polnit bolj kot ne vsak dan. 2. Doseg se med idealnimi razmerami brez sopotnikov in voznjo pozimi na -10 s polno nalozenim avtom na avtocesti lahko razlikuje tudi 100%, z dizlom je razlika 20-30%. 3. Ce nimas hitre polnilnice se ti avto lahko polni na navadni vticnici tudi 20 ur in vec 4. Ce zelis hitro polnilnico je dodaten strosek (ca. 2000€), za ta denar z dizlom narediva 25.000km 5. Elektrika je potem drazja ker je prikljucna moc in omreznina visja. Ce zelis svojo elektrarno je strosek 15-20.000€ 6. Na javni polnilnici je strosek polnenja vecinoma drazji od tankanja avtomobila. (brezplacnih je le se za vzorec) 7. Javne polnilnice so kaos. Velika moznost je, da ne delajo, da so zasedene, da na njih parkirajo druga vozila,... 8. Daljsa potovanja moras zelo omejiti in se zelo prilagajati glede na lokacije polnilnic. (v tujini, sploh juzneje od nas je situacija se slabsa) 9. Ko kapaciteta baterije pade pod 70% je tako rekoc neuporabna. (mnogi se sklicujejo na garancijo ampak v praksi ti pod garancijo baterijo popravijo tam nekje na 75% in to je baje za njih sprejemljivo). 10. Posledicno baterijski avti izgubljajo na vrednosti veliko bolj kot ICE avti. 11. Fascinira me, kako kdo modruje koliko je privarceval na elektriko, za avto pa je placal 40,50 ali 60 tisocakov, prodal ga pa ne bo niti za polovico te cene. 12. Dokazano so baterijski avti za okolje bolj skodljivi kot ICE. (celotni zivljenjski cikel, od proizvodnje energenta, avta, do same deponije oz. reciklaze) 13. Baterijski avti so tezji, torej se bolj obrabljajo pnevmatike, lezaji, vzmeti, podvozje, navsezadnje tudi ceste. 14. ICE avte zna popraviti vsak mehanik, Baterijske avte redko kdo (ponavadi samo dragi pooblascenci). To je nekaj razlogov, zakaj prisegam na ICE vozila, ker je zivljenje prekratko za cakanje na polnilnicah in ostali stres ki ga povzrocajo baterijski avti.
shark91101.12.2025 11:18
No, s točno 12 se nikakor ne bi strinjal, ker če samo pomisliš, koliko svinjarije v zrak spusti bencinar ali dizel pri mrzlem vžigu (torej dokler se olje in hladilna tekočina ne ogrejeta na delovno temperaturo), mi kar slabo postane....opazujem zjutraj folk, to prižgejo avto in potem 5 minut praskajo led iz šip, medtem avto zaplini pol naselja s smrdljivim izpuhom....ICE bi bili mogoče bolj čisti samo v primeru, če bi bili non stop v pogonu in ogreti na delovno temperaturo, v nasprotnem primeru EV tukaj gladko zmagajo pri vprašanju onesnaževanja okolja...
avrelij01.12.2025 12:35
Moj pogled na @makaronarjevo mnenje o EV: 1. problem dela stanje na visoki ali prenizki temperaturi, če je je močno ali slabo polna baterija, na 0-100% občasno se celo priporoča. 2 pogojno da, razlike so pri managmentu baterije in tehnologije celic, ni tako hudo da ne bi mogle živeti s tem. Problem so predvsem kratke vožnji in stanje na mrazu. 3.šuko res dolgo rabi al za večino kratkih voženj gre, preprosta kamp vtičnica zadeve precej izboljša, še bolje navadna ali pametna polnilnica, hitra polnilnica je za doma nepotrebna. Cene polnilnic se začnejo pri par 100€, 2000€ je pa že čisto razmetavanje. 5. priključnina se dvigne, cena el. proti gorivu strošek niža, razlika gre v lahko v + ali -, to mora vedeti vsak zase ko sešteje in odšteje svoj nakup in način rabe; večina ne rabi elektrarne. 6. javno je drago, a obstajajo paketi naročnine, da se daj kaj izposlovati. 7, Kaos?, ne delajo?, vse zasedene?, se zgodi, a povprečje ni tako črno, 8. omejitve?, te so v glavi, prilagoditi=? da a je mogoče, res je jug slabše pokrit a tudi gre, zahod problema skoraj ne opazi, 9. če bi bilo to res, bi ležalo okoli kupe EV, kjer bi vsak pameten lastnik poskušal prodati tako baterijo (večina celic je čisto OK), v resnici tega skoraj ni. 10. ja EV hitro izgubi vrednost, o razlogu se da debatirati, a drži. Če ga kupiš ga je najbolje izkoristiti, ni to investicija za plemenitenje kapitala. 11. mene tudi. 12. Se ne strinjam, razen če polniš samo iz fosilnih agregatov, ga razbiješ in pustiš ležati v naravi, 13. drži, a vsega ne moreš imeti, 14. novejši ICE so "tam/tam" z EV glede popravljanja pod kozolcem, s starejšimi bo kmalu podobno, samo senzorje naj jim začnejo vtikati v rit na tehničnih pa bo heca konec. Če povzamem, elektrika v domači garaži ali lastniškem polnilnem mestu, polnilnica nekaj nad 500 €, pa spodoben avto je zame dovolj dober razlog da bo naslednji verjetno naslednji električen.
BP_11.0701.12.2025 18:19
Pri točki 12 Makaronarr verjetno zajema vso svinjarijo ob pridobivanju surovin za baterije, njihovo separacijo, čiščenje, bogatenje in proizvodni proces celic; za vse našteto se govori, da so ti procesi s kemičnega vidika izjemno oporečni in bojda bistveno bolj okolju škodljivi kot pa črpanje in predelava nafte - vsaj klasično, o frackingu raje ne bi. Dokler nam baterije delajo Azijci, mi seveda tega ne občutimo.
shark91101.12.2025 21:20
Na neki točki, recimo v 5 do 10 letih, se bo začel proces recikliranja teh baterij....če jih trenutno še uporabljajo (ko so iztrošene v avtomobilih) v hranilnikih, se bo tudi to končalo in šle bodo v razgradnjo/reciklažo....od tam naprej bodo nove baterije nastajale več ali manj iz starih-recikliranih, torej skoraj ne bo več potrebe po rudninah. Tako ali pa tako imamo pa že v tem trenutku bistven presežek baterij na trgu: https://insideevs.com/news/778532/battery-capacity-outpacing-demand/
avrelij01.12.2025 21:57
Saj je prav zajeti vso svinjarijo, ni pomembno ali gre za EV, ICE da ne omenjam še česa drugega. Tudi katalizatorji in elektronika vse novih fancy avtov prinese lep delež. A statistiko se da vedno interpretirati z različnimi očmi, Bistvo je da ne ena ne druga tehnologija nista ravno čisti. ICE prinese nekoliko manj pri produkciji, pa precej več pri rabi, EV obratno ker se lahko poganja bolj ekološko. Ne zavračati enega ali drugega, uravnotežiti ju je treba. Elektriko v pogostejši a nezahtevni promet, ICE tam kjer ima elektrika minuse. Dokler ne pridemo do kakih tehno prebojev.
BP_11.0703.12.2025 07:42
V navezavi na ta članek: včeraj bral na spletu, da je Renault izdelal in prodal 100.000 novih električnih petic. Mislim, da v bistveno krajšem času. Bi rekel, da je to omembe vreden dosežek, ali ne?
aichi03.12.2025 09:23
Nekemu električnemu avtu na testu je v teh pogojih, ko je ponoči minus in čez dan malo čez nič, čez noč izginilo 12 % baterije, ne napolni se preko 80 % in dejanska poraba je bila v mestnih pogojih z ogrevanjem sedežev in kabine taka, da je nominalnih 350 km dosega v resnici bilo le 110 km.
Makaronarr03.12.2025 10:38
Aichi, to je tako, kot, da bi dizel imel poleti porabo 5l/100km, pozimi pa 15l/100km. Totalno nesprejemljivo in neekonomicno.
7even7703.12.2025 10:41
@BP_, ja, to je spodoben podatek, se strinjam. Vseeno je pa nekaj precej očitno glede na vse te (impresivne) številke pri obeh proizvajalcih obeh modelov - jasno je, da ne tega iz prispevka in ne onega drugega ni prav zaslediti na cestah… pri nas. Verjetno so te desetine tisočih enot vidne drugod po EU.
© Copyright 1999-2022 Avtomanija