Norris po 10. zmagi v karieri do točke prednosti pred Piastrijem
Nedelja - dirka
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
26.10.2025 22:48

Na dirki za VN Mehike se je zmage veselil Lando Norris, ki si je s tem privozil še vodstvo v skupnem seštevku. Oscar Piastri je namreč v cilj pripeljal šele kot peti, tik za Oliverjem Bearmanom. Na oder za zmagovalce sta stopila še Charles Leclerc in Max Verstappen.

Matej Natek

Za Norrisa bi se dirkaški konec tedna v mehiški prestolnici težko razpletel lepše kot se je, saj je bil 25-letni Anglež tokrat preprosto v svoji ligi. Suvereno predstavo na sobotnih kvalifikacijah, mu je namreč uspel prenesti še na samo dirko, kjer je vodil prav vseh 71 krogov. Še največ skrbi mu je najbrž povzročal uvodni krog, ko so se v 1. zavoju na njegovi levi nenadoma pojavili kar trije dirkači. Zatem pa se je Norris od konkurentov le še oddaljeval, ciljno črto pa je prečkal z več kot 30 sekundami prednosti pred Leclercom. Za katerim pa je vse prej kot mirna dirka.

Monačan je namreč v uvodnem krogu skorajda trčil z Verstappnom (zaradi česar je moral zapeljati preko izletne cone), kot tudi s Hamiltonom. Kljub vožnji po travi pa jo je Leclerc odnesel brez kazni – za razliko od njegovega moštvenega tekmeca, ki se je v 6. krogu zapletel v svoj dvoboj z Red Bullovim dirkačem. Stara rivala sta se v 1. zavoju celo dotaknila, v 3. zavoju pa se je moral Hamilton zateči k izletni coni. Zaradi nepravilnega vračanja na stezo pa so mu komisarji nato dodelili kar 10-sekundni pribitek. Kar pa je bilo tudi usodno za njegovo morebitno uvrstitev na stopničke.

Po drugi strani pa je takratno zmedo spretno izkoristil Bearman, ki je uspel že v 1. krogu pridobiti 3 mesta. Po zapletu med Verstappnom in Hamiltonom ter slabi Russellovi reakciji, pa je bil nenadoma on tisti, ki se je nenadoma znašel na 3. mestu. Vse do 25. kroga, ko je Haasov dirkač moral reagirati na postanka s strani obeh Mercedesov in tudi sam zapeljati do svojih mehanikov. Kar pa je bila odlična novica za Verstappna, ki je tedaj še vozil neposredno za Bearmanom.

Štirikratni svetovni prvak se je namreč v boksih ustavil samo v 38. krogu, nato pa se je zapodil za Leclercom, ki si je do takrat nabral že skoraj 20 sekund prednosti. Toda prednost je pričela nato hitro kopneti, saj je bil Ferrarijev dirkač na 6 krogov starejših gumah. Verstappen pa je bil za nameček še na mehkejši zmesi. 3 kroge pred koncem je bila prednost tudi izničena, kljub temu pa do težko pričakovanega dvoboja ni prišlo, saj se je tedaj v stadionskem delu ustavil Sainz, zaradi česar se je vodstvo dirke odločilo za virtualni varnostni avto. Kar pa je preprečilo še dvoboj za 4. mesto, med Bearmanom in Piastrijem.

Avstralski dirkač bo tudi sicer skušal letošnji dirkaški konec v Mehiki tedna čim prej pozabiti. Norris je bil namreč praktično ves čas boljši, slabšim kvalifikacijam pa je sledila še podobna dirka. Glede na uvodni krog, ko se je nahajal celo na robu deseterice, pa je po svoje še čudežno, da se mu je sploh uspelo vrniti vse do 5. mesta. A odločilen je bil njegov 2. postanek, ko je uspel najprej prehiteti Antonellija, 11 krogov pred koncem pa je v 1. zavoju prehitel še Russella. Ki pa je bil tokrat nejevoljen predvsem zaradi moštvene neodločnosti v dvoboju z Bearmanom, saj je do menjave med njim in Antonellijem prišlo prepozno. Po Russellovi kapitulaciji pa je Mercedesov dvojec v 63. krogu znova zamenjal poziciji.

Haasov uspeh je sicer z 9. mestom dopolnil Ocon, za zadovoljstvo v Sauberjevem taboru pa je z 10. mestom poskrbel Bortoleto. Brazilec je odločilno potezo napravil v 62 krogu, ko je uspel v 1. zavoju prehiteti Hadjarja. Hülkenberg je zaradi okvare odstopil že v 27. krogu, brez uvrstitve pa sta poleg prej omenjenega Sainza ostala še Alonso in Lawson.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
david11226.10.2025 22:52
Zgleda da se mu bo vsralo norisu da bo prvak Ne razumem pa kako je imel hamilton tako slab ritem danes.. da je haas hitrjsi..res klice penzija…pa pustimo zdaj kazen ki jo je dobil za moje pojme mal cudna ..tudi brez nje bi pristal na tem mestu
paulista26.10.2025 22:53
Verstapna sodniki favorizirali, dvakrat je sekal šikano in brez kazni..
aichi26.10.2025 22:54
bolj je vprašanje, zakaj leclerc ni dobil kazni, ker je prehitel hamiltona izven proge v 4 . ovinku
delfy26.10.2025 22:57
končno bo lahk mclaren začel favorizirat vodečega voznika.
mare.26.10.2025 22:58
David ne nabijaj. Hamilton bi brez kazni koncal na 4. mestu pred Bermanom
paulista26.10.2025 23:03
Mclaren ne bo favoriziral, dokler so matematične možnosti za naslov... Na Piastriju bo sedaj manj pritiska...če bo boljši na kvalifikacijah ima možnosti..
matt026.10.2025 23:07
Ker je bil oškodovan samo Hamilton in Ferrari ni sprožil preiskave, ker bi s tem samo izgubili? Za unga jim je tako jasno da po 20 krogu pregori k žarnca
HakkA4426.10.2025 23:07
Vse skupaj ena velika farsa ni pa tu Verstapen nič kriv
HakkA4426.10.2025 23:08
Vse kar je ostalo od F1 je le še SRAMOTA in nič drugega. Za bruhat!!! Pa lep večer
paulista26.10.2025 23:15
Res je Leclerc bi moral naprej sputiti tudi Hamiltona ker ga je prehitel izven steze kot Norisa, Verstapen pa bi moral spustiti naprej Ruslla... veloka farsa sodnikov
xrenaultx26.10.2025 23:17
@paulista, Verstappen je bil v prvem ovinku že pred Russlom, še preden so začeli zavirati. Bi pa Max moral dobiti kazen, ker je iz steze zopet izrinil Hamiltona. Max je pač zopet počel to kot po navadi. Zaleti se v ovinek, potem pa mora drug dirkač reševati ali pa se zaletita.
jurica.kocina26.10.2025 23:21
F1 je postala res samo še šov. Nekateri (vedno eni in isti) lahko počnejo na pisti kar si želijo in ostanejo nekaznovani. Za ostale pa dvojna merila. Moja zadnja sezona, pa naj se j...jo v F1 s tem sranjem
Whiteswan26.10.2025 23:40
Zdaj pa lahko Zak mirno spi. Po tihem samo upajmo da bo Max se malo pritisnil.
xrenaultx26.10.2025 23:44
@Whiteswan, kaj danes pa ne boš pisal o Piastrijevi nesposobnosti, kot si prejšnji teden o Norrisu. Zakaj imaš dvojne standarde?
vv27.10.2025 00:41
Če bo Norris prvak se mu ne bo vsralo"David112". Danes je odpeljal vrhunsko brez napak.
SimonsenPlus27.10.2025 05:07
@jurica.kocina: Moja zadnja sezona je bila tista, ko so Hamiltona oškodovali za naslov proti Verstapnu (pa sta mi oba do Lune antipatična). Od takrat samo pogledam highlights na yt po dirki…
RenaultF127.10.2025 05:41
Vau kolk jokanja. Norris je opravil kot zna, piastri se je malo pobral po včerajšnjem debaklu, max kot max. Sodniki nekonsistentni v talanju kazni kot vedno tiste ko se borijo za prvaka kaznujejo milejše, ja tudi pri lh je to bilo leta. Tako nič novega bi rekel.
Advokat27.10.2025 07:53
Sploh ne vem kaj se pritožujete, Hamiltom je sekal in pridobil veliko časa.
Senna4Ever27.10.2025 08:00
Max je bil v začetnih krogih več na travi kot na asfaltu in ne dobi nobene kazni, Hamilton pa za tist en izlet, ko bi ga moral Max tako ali tako spustiti predse, ker ga je tik pred tek prehitel kakopak po travi, dobi 10 sek. Če je tu še kaka logika, potem pa res ne vem.. Tudi Leclerc bi moral na začetku vrniti še kako mesto več. Russell se je več kot upravičeno pritoževal po radiju, da niti ne govorim koliko časa so rabili, da so karkoli izrekli. Kako naj človek take komisarje označi drugače kot bedake oz. najde nek lepši izraz za to, kar so počeli?!
ferrarif127.10.2025 08:02
Cel kup se jih je vozilo po travi, kot traktorji ampak so samo Hamiltona kaznovali. Res za bruhat.
Whiteswan27.10.2025 08:09
Xrenault: ne rabim kaj pisat, ker je zadeva jasna. Sicer pa 90% publike ne more vec gledat tihe gonje proti piastriju. Zato pa je cupavi na zadnjih 5 dirkah vedno posteno izzvizgan. Tal da niti liberty media ne more prekrit realnosti.
Advokat27.10.2025 08:17
Start pa res ni bil za kazen. Vedno govorimo o tem, da je start nekaj drugega kot pa prehitevanja med dirko. Na startu je imel Max tudi srečo, da ni odletel ven. Hamilton je dejansko pridobil veliko časa.
matt027.10.2025 08:26
Max je Russla prehitel že davno pred T1, torej tam po travi mest ni pridobil. Hamilton v T4 ni bil izrinjen, ampak je zablokiral kolo in se peljal po travi, prisobil 4 sekunde in se čudil za kazen? Že Sky so med komentiranjem rekli, da bi mogu za tiste 4 sekunde upočasnit takoj, da bi imel možnost ugovora za kazen, pa tega ni naredil
macolar27.10.2025 08:43
Piastri izjavi sam da mu ne gre, kavč strokovnjaki pa vedo da ga sabotirajo :) Verjetno so ga sabotirali tudi lani ko mu ni šlo na tej stezi....
dbench27.10.2025 09:08
Ja Whiteswan, zaradi gonje proti njemu se je v Bakuju kar zaletel v ograjo. Pa v Austinu izločil sebe in še Landa, tako za povrh. Tudi če bi ga sabotirali, namesto njega se pač ne morejo oni zaletavat.
macolar27.10.2025 09:18
Kazen upravičena, človek se sam zabremza in pelje naravnost....ampak za diehard fanatike je vse teorija zarote. Piastrija pa itak maltretirajo na polno. Sem slišal da ga Zak in Stella ponoči vsako uro budita in izvajata psihološko nasilje. Stellard mu menda nonstop govori da je debel.....
matt027.10.2025 10:10
Se strinjam, inteligentni ne komentirajo več, drugi se pa vračate kot Lessi :)
Advokat27.10.2025 10:29
Včeraj gledal prenos na TV. Pa tale Zupančič je že zelo tečen z: eno je dohiteti, drugo pa prehiteti. Je govoril za Maxa, a evidentno je bilo da leti po stezi s svežimi gumami in tako je tudi brez problemov prehitel Hamiltona.
hubertfast27.10.2025 11:22
@Advokat, Zupančič je sramota
matt027.10.2025 12:45
Temu se reče prisilna menjava uporabniškega imena :D
Advokat27.10.2025 13:47
Kdor o drugih meni da so ničvredneži ali nesnaga, ne vem če imajo srce na pravem mestu.
Msport227.10.2025 14:58
Hja, Piastri se je stopil kot sladoled. Bo zanimivo, če lahko dvigne trend navzgor v 4 dirkah... Pa še to: Po vseh teh letih branja tega portala, mi je pa zdaj res padlo v oko, da ne morem dodat avatarja, ki ga nekateri dobivate. Nastavitve- ikona pravi, da bodo kmalu, torej vam avatarje daje Aichi, ali kako? Pa saj ne vem kaj bi bil... Iz nostalgije še najraje ford focus wrc castrol barve Markko Martin iz začetka tisočletja...
Znoris27.10.2025 16:26
Ko je Norris 100% in se ne obremenjuje z nepomembnimi stvarmi, je po sami hitrosti vedno bil eden najhitrejših dirkačev in lepo pral kar lepo število sovoznikov, med drugim tudi Piastrija. Zdaj koliko matic in "šraufou" ima eden in drugi Mclaren tudi pri Netflixu še berjetno ne vejo. Dejstvo je, da Piastri sploh ne kaže tega, kar bi moral in si naslova trenutno žal ne zasluži, prav tako si ga ne zasluži tudi Max, ker z tem oranjem po travi in rinjenje tekmeca ni ravno vredno 5. naslova. Realno gledano, kaže Norris ravno to, vsaj trenutno, kar prvak mora imeti. Hiter je dovolj, agresiven je dovolj, varčen je dovolj, pa tudi anglež je kar verjetno narsikomu godi, glede nato, da je to "angleški« šport.
Advokat27.10.2025 17:03
Kaj pa je včeraj Max rinil, kje natančno je bil izven pravil dirkanja?
xrenaultx27.10.2025 17:08
@Advokat, kaj si bil slep? Zopet je izvedel divebomb, na Hamiltona. Ki je potem zopet preprečeval trčenja. Sodniki, bi pa za to celo kaznovali Hamilotna. Max vedno prehiteva na način, da pač se zaleti v drug, drug dirkač pa potem rešuje, če lahko. Po drugi strani se pa Max joče, če se nekdo samo malce približa njemu(kot se je včeraj na startu).
xrenaultx27.10.2025 17:13
@Whiteswan, seveda nimaš kaj za pisati, ker nimaš nobenega argumenta, ki bi potrjeval to kar pišeš. Ko ima Norris slabe kvalifikacije ali dirko, je slab Norris. Ko pa Piastri, je pa vse druga krivo samo on ne. Ko Norris ne more prehiteti Leclerca, je Norris nesposobnež. Ko pa Piastri ne more prehiteti Bearman, pa tega seveda ne boš pisal. Pa mislim, da je vsem jasno, da je Ferrari trenutno še vedno boljši od Hassa.
Advokat27.10.2025 17:21
No daj povej, katera akcija je sporna, daj posnetek in povej na kateri sekundi, da pogledam.
xrenaultx27.10.2025 17:24
Saj je bilo samo eno prehitevanje Max na Hamiltona.
andrej27.10.2025 18:12
ta dirka je farsa, nesprejemljivo za leto 2025. ko so pospravljali smeti v prvem ovinku je lawson skoraj povozil enega ki je tekel čez cesto, ko pa sainz parkira na najpočasnejšem delu steze skoraj že za ograjo pa dajo vsc. to da leclerc ni spustil naprej hamimltona po prvem ovinku tudi ni ok, pa da verstappen kar tako gre iz steze in se nazaj priključi brez da bi karkoli izgubil tudi ni ok. upam da se dirkači uprejo ker to ni za nikamor
Advokat27.10.2025 20:53
xrenaultx: nič kritičnega ni bilo.
xrenaultx27.10.2025 21:21
@Advokat, seveda da ne, ker se je Hamilton umikal. Ker drugače bi ponovno trčila, ker Max drugače kot z rinjenjem drugega iz steze pač ne zna. Kot po navadi pa mu to potem komisarji spregledajo, namesto, da bi ga redno kaznovali. Večina dvobojev z Max-om, se konča s tem, da drugi voznik mora reševati, da ne trčita. Ko pa kdo to naredi njemu se pa joče.
Advokat27.10.2025 22:53
Zate je zgleda bolj balet kot F1. V prvem ovinku se je malo umaknil in sta šla naprej, v drugem je že Max šel ven. Nič pa ni bilo takega, da bi bolela glava. Žalostno kam smo prišli, da se navijači pritožujejo za vsako majhno stvar.
matt028.10.2025 07:41
Divebomb je dovoljen po pravilih, Russel je sam povedal, da se je s tem pravilom strinjalo 19 od 20 dirkačev. Če si na apexu vzdolž in ostaneš na stezi, imaš vso pravico izriniti drugega ven, to ni nič novega, vsakič vidimo, da je pravilo neumno, ampak spet je problem Max, ki dela enako, kot ostali
Senna4Ever28.10.2025 11:58
Za moje pojme ni bil toliko problematičen "dive bomb" kot to, da ga je Max v naslednjem ovinku, ki ga ni uspel zvozit, prehitel po travi. Ko bi mu moral vrniti pozicijo, je naslednji ovinek vzel zelo na široko, da ga je še sam komaj zvozil in Hamilton tam ni imel druge, kot da gre po travi, ker bi sicer trčila. Kazen pa v bistvu ni dobil zaradi vožnje po travi ampak zato, ker bi moral iti tam po predvideni asfaltni poti. Posnetki, ki kažejo natančno to kar pišem, so menda vsem dostopni pa si jih poglejte. Skratka spet ena taka banalna kazen in hkratna dvojna merila komisarjev.
matt028.10.2025 12:24
Ne vem točno, katero dirko si gledal ti, ampak na tej tazadnji je Hamilton dobil kazen, ker je sekal in pridobil unfair advantage in ne zato, ker ni šel po asfaltni zoni (glej komentarje komisarjev po dirki).
matt028.10.2025 12:25
The stewards determined that the car was carrying too much speed to enable the driver to use the prescribed escape road, and for that reason the driver had a justifiable reason for failing to comply with the Race Director’s instruction. “Given the circumstances, the stewards took no further action.”
matt028.10.2025 12:26
“However, by leaving the track and cutting the corner, the driver gained a lasting advantage, overtaking Car 1 and failing to give back the position thereafter. “The standard penalty for leaving the track and gaining a lasting advantage is therefore imposed
matt028.10.2025 12:27
Verjetno tudi copy paste uradnega komentarja ne bo pomagal pri razumevanju, ampak škodit verjetno ne more :)
RenaultF128.10.2025 12:28
Hamiltonovi navijače ne morejo preboleti, da ga je usral. Primerjajo prvi ovinek z ne vem katerim krogom v dirki. Mislim to da je bila kazen prehuda se strinjam, po mojem bi bilo dovolj 5s kazen (so nekaj govorili da naj bi 4s pridobil), ampak saj vsi vemo, ko je bil v boju za prvaka so mu pa tudi gledali skozi prste, včasih še bolj kot drugim. Ampak očitno tako delajo, če se boriš za prvaka imaš manjše kazni če sploh, če ne pa udri po siromaku.
Advokat28.10.2025 12:37
Ta sekanja ovinkov in način kaznovanja so itak mimo. Kaj bi bilo, da je recimo Hamilton v tem primeru ko je sekal ovinek in pridobil nekaj sekund, dirkal naprej in bil iz kroga v krog hitrejši. ob postanku bi odslužil tistih 10s, a z vožnjo pred postankom bi si privozil recimo 15s prednosti. In kaj bi potem ta kazen sploh bila? Za te sekunde, bi morali imeti na stezi nek del izven steze, kjer bi moral dirkač peljati z zmanjšano hitrostjo in bi tako odslužil kazen. Kazen pa bi morala biti izvršena v 2-3 krogih. To se mi zdi, bi bilo še najbolj normalno.
© Copyright 1999-2022 Avtomanija